Blog Archives

Herman Den Blijker Herrie In Hotel Moulin de L’Achat

Dossier Herrie in het jacht hotel Moulin de L'Achat Chef-kok Herman den Blijker was op bezoek bij Moulin de L'Achat, een prachtige oude watermolen midden tussen de velden en de bossen. Hij had de hulp nodig van Metatags.nl om te scoren bij Google en vindbaar te worden in de zoekmachines. En op internet bij onder andere de zoekmachine Google was de website van Hanneke en Jur Timmermans van Moulin de L'Achat totaal onvindbaar... Het laatste jaar was er slechts 1 klik gekomen vanaf de zoekmachines. Een enorme kans voor Moulin de L'Achat !

Het probleem: Herman heeft haast !

Herman den Blijker belt met metatags bij jacht hotel moulin de l achatHerman belde Metatags.nl vrijdagmiddag. "Kunnen jullie even de hele website van Hanneke en Jur Timmermans van Moulin de L'Achat opnieuw maken,.
lees verder

Herman Den Blijker Herrie In Het Hotel Herang Tunet – Gezien op TV RTL 4

Dossier: Herrie in het Hotel Herang Tunet Noorwegen De heer Reimers belooft: "Binnen 3 dagen bovenaan bij de zoekmachines en 500 hits per dag er bij." En wij hielpen om dit waar te maken. Lees het onderstaande verslag.

Het probleem

De website van Herang Tunet scoorde niet zo best bij de zoekmachines. Dat kwam doordat er veel algemene woorden werden gebruikt. Woorden zoals "Welkom" of "Noorwegen" En als je een vakantie wilt boeken in een design hotel, dan zoek je niet op het woord "welkom". En dus hadden wij 3 dagen de tijd om er voor te zorgen dat Herang Tunet beter gevonden ging worden op de juiste woorden. Samen met het team van Herman den Blijker besloten we als eerste in te gaan zetten op de woorden "Design Hotel Noorwegen".

Het doel

Het doel was simpel: beter gevonden worden = meer bezoekers.
lees verder

Herman Den Blijker Herrie In Het Hotel Casa Del Mundo – Gezien op TV RTL 4

Herrie in het Hotel Casa Del Mundo Casa Del Mundo in Spanje was totaal onvindbaar. Een redirect domein en een website helemaal in flash zorgde er voor dat niemand de informatie kon vinden bij de zoekmachines. Dus belde de heer Reimers ons op ( van het RTL televisie programma "Herrie in het hotel" met topkok Herman den Blijker ) om te kijken of we binnen 2 dagen wat konden veranderen.

Het probleem:

De website was ongeschikt voor de zoekmachines. En vanwege de korte tijd die we beschikbaar hadden was er maar 1 oplossing en dat was het inzetten van Adwords en daarna de website aanpassen. Daarna was er tijd om de redirect aan te passen, de DNS te wijzigen en nieuwe pagina's te laten maken in Spanje bij de lokale sitebouwer. De knop om te reserveren werkte niet en.
lees verder