Overzicht van alle metatags

Top 10 SEO Quick Wins voor MKB Nederland

De wereld van de SEO-professie wordt alsmaar gecompliceerder en er komt steeds meer specifieke kennis bij kijken om je in dit veld staande te houden. Voor ingewijde kan dit al eens ingewikkeld zijn, laat staan uitleggen aan een SEO-leek hoe je je webpagina het beste ranked. Gelukkig kan daar de hierop volgende checklist soelaas bieden. Deze checklist zal de kern van SEO en ranking in Google’s resultaten bespreken. Uiteraard is er nog veel meer over dit onderwerp te zeggen en gaat het dieper dan we in dit artikel bespreken, maar laat dit een fundering zijn.

1. Toegankelijke pagina wiens content makkelijk door Google kan worden herkend en ontleed.

Het is cruciaal dat Google kan begrijpen wat de pagina behuisd, dat de content in een door Google leesbare manier gepresenteerd wordt en dat foto’s, video’s, embeds of elk.
lees verder

RankingApp Verbeter je SEO score

Ons systeem zal je website grondig controleren. Je ontvangt, afhankelijk van je abonnement, dagelijks, wekelijks of maandelijks een rapportage. We analyseren de positie van je website (de SEO score) bij de zoekmachine (ranking) en verzamelen informatie over je concurrenten. Daarna gebruiken we al die data om een op maat gemaakt advies te geven. Dat doen we door middel van een duidelijk te begrijpen stappenplan met actie punten.

SEO Score en Rapporten

We hebben ondertussen meer dan 2.100.000 rapportages gemaakt. Dagelijks scannen we meer dan 230.000 pagina’s voor onze klanten. Zij ontvangen een op maat gemaakt advies over hun SEO score en hoe ze deze zelf kunnen verbeteren. Gemiddeld besparen onze klanten meer dan € 7500,- aan zoekmachine marketing advies en beheer kosten.
lees verder

Internet marketing voor de feestdagen

Internet marketing blog door: Jonathan Schokker Nu de feestdagen voor de deur staan en het einde van het jaar met rasse schreden nadert wordt het zo langzamerhand tijd om de balans over 2016 op te gaan maken. Zijn de SEO doelstellingen behaald? Heeft de website de hoeveelheid bezoekers gekregen welke aan het begin van het jaar als doelstelling waren geformuleerd? Converteren de website bezoekers voldoende in leads en sales? Is de ranking van de website op de belangrijke zoekwoorden verbeterd? Zijn de posities, in Google, behaald waarnaar gestreefd werd?

Internet marketing

Indien de SEO doelstellingen niet behaald zijn dan is er nog veel werk aan de winkel. En als deze doelstellingen niet behaald zijn dan ben je eigenlijk gewoon te laat. Alles wat je nog kan doen om de ranking van de website te verbeteren zal vaak met.
lees verder